fredag den 23. marts 2012

Magtens Korridorer Live

Alle tasker og jakker skal afleveres i garderoben! Sådan stod der på døren til det spillested hvor Magtens korridorer gav koncert. 
Som den høflige fotograf jeg er, spørger jeg sikkerhedsfolkene om det nu også omfatter min kamerataske? Det ville være lidt en udfordring/irritationsmoment at aflevere tasken og skulle gå med kameraet løst i menneskemængden.
Sikkerhedsvagten mumler ned i sin radio hvorefter vi vender risikoen for forbud mod medbringelse af professionelt optage udstyr. Jeg venter tålmodigt imens han lytter i sin øresnegl, hvorefter han nikker til mig: "Du knipser bare".

Selve koncerten var en fantastisk oplevelse. 
UFO (tidligere rapkunstner, en del af duoen UFO - Yepha, nu nærmere singer-songwriter/popkunstner) deltog som opvarmning med sit nye band, der leverede en vellydende og velproportioneret ny tone.
Magtens Korridorer udviser en imponerende energi og entusiasme på scenen og formår i høj grad at skabe og bevare kontakten til publikum under hele arrangementet.
Som det fremgår af billederne gav den varierende lyssætning en spændende og energisk stemning i billederne, som gengiver den intense stemning fra det knap så store spillested i fin stil.






Se resten af billederne her:

Mere Magtens Korridorer: www.magtenskorridorer.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar